tisdag, augusti 03, 2010

Gonatt!!

Oljan jag smörjde in mig i förrut har fortfarande inte sjunkigt in.
Men oj vad det gör susen med mandelolja på huden. Prova det. Man ser lite glansig ut när man går och lägger sig. Men vaknar med en babylen hud sen.
Dyrt som tusen i sverige. Så gör som mamma och köp litervis utomlands.
För nästan inga pengar alls!

Nu är jag redo att stänga mina blå, fortfarande lite pigg, men tröttheten börjar dra in(jädrans te!)
Längtar tills imorgon. Ska vara i Björlanda vid 12 tiden. Ska plugga med Finaste Sarah.

Puss och gonatt från mig.






Innan jag lägger mig...
Country har alltid funnits i min själ känns det som. Jag faller dit då och då och kan bara drömma mig bort till en hästranch i texas med fransbyxor och flängandes hår i vinden.
Jag älskar deras typ av röster dom sjunger med. Helt fantastiskt.
Hittade denna nyss. Lyssnat på den sen dess. och gissa vart jag är någonstans i mitt huvud? Underbart!




GONATT

Inga kommentarer: