lördag, augusti 07, 2010

Update från Jönnis..

Vart ska jag börja!

Bussresan var fantastisk.
Bus4You is the shit. Underbara stolar man fäller ner ryggstöden och upp kommer fotstödet!
Satt fantastiskt skönt och gratis internet samt el fanns i stolen(!?) Underbart! Rekomenderar de starkt!

När jag kom till Jönköping(Jönnis som jag säger) så mötte Jessica mig med med en stor kram och ett stort leende. Hon hade köpt Kinamat , filmer och godis till våran myskväll. Sååå himla mysigt.
Såg The Reader vilket var en helt magisk film och vi satt helt tysta och uppslukade av denna vackra vackra film. Kärlek är underbart. Naket är vacker. Och de tillsammans blir underbart i denna film!

Vi la oss, och jag invigde soffan vilket passade mig perfekt =)
På morgonen så pysslade jessica om mig med massa god frukost och ett underbart humör, som alltid. Sen körde hon in mig till Juniporten och jag skulle möta M(Min dejt jessica fixat till mig) hihi. Så himla kul att ÄNTLIGEN träffa honom, kändes skit bra och vi hade helt klart vädret på våran sida. Strålande sol och helt fantastiskt skönt varmt väder. Riktig sommar!

Vi satte oss på piren och käkade lunch. Så varmt och skönt. Sen promenerade vi till hans lägenhet. Bodde jätte fint och mitt i smeten =D

Efter ett tag i lägenheten drog vi till A6, ett gigantiskt köpcentrum. Nordstan och Frölundatorg, släng er i väggen!! Där hade dom allt. Under samma tak.

M köpte en jäättefin gul tshirt från GANT tror jag det var. Halva priset. Den lilla märkesnörden tyckte det var grymt bra =D :P Jätte fin på honom!!(Jag hittade den till honom , hihi)

Sen drog vi vidare, hyrde film och köpte massa godis =D

Somnade sen gott och vaknade på morgonen. Han drog på sig sina snygga arbetskläder och drog till jobbet. För 3 timmars arbete., är man högt uppsatt så är man ;) Oavsätt dag i veckan. Ikväll blir de fest med han och förhoppningsvis Jessica. Hon är lite sjukis.

Vi ska snart ut till hennes föräldrar och hälsa på dom och vovarna. Ut i skogen. Älskart!!!!!

ÄLSKAR JÖNKÖPING!!!

Puss på er!! Åker hem imorgon!

Inga kommentarer: