söndag, augusti 29, 2010

Update!

Är i Jönköping. Har det kanon!

I fredags var jag på arbetsintervjuv. En GRYM sådan. ca 90% chans att jag får den.
Flera tusen sökte, han valde ut 800 och läste.
MITT CV STOG UT UR MÄNGDEN även om jag har NOLL erfarenhet av jobbet.
På måndag ringer han mig och säger hur det blir!

Fattar ni vad grymt?! Världens bästa egoboost att höra!

Sprudlande glad gick jag ut ur kontoret i stan och hoppsade hoppsa steg(om jag ändå hade vågat!, ha ha) till centralstationen och ringde jobben som velat ha mig och sa att jag antagligen får denna tjänsten.
Den ena tackade för sitt och önskade mig lycka till, den andra var så nöjd med min intervjuv jag gjorde i veckan, så hon vänter gärna tills på måndag och ser om jag får tjänsten eller inte. Isåfall haffar hon mig direkt.

NU GÅR DET BRA!
Allt flyter på. Cheferna jag träffat för intervjuver nästintill drar i mig och slåss om vilka som ska få mig som anställd. Jag har kunnat välja mellan 3 jobb nästan.
Inte trodde jag att jobbsökande kunde vara så spännande och EGOBOOSTANDE!?

Det enda han krävde av mig på intervjuven var några referenser av jobben jag haft. Så därav att jag nästan sprang till centralen . Satte mig vid en data, ringde och pratade med gamla kollegor, chefer osv. Fick deras tillåtelse och mejlade deras namn och nummer tillhonom.
Kändes skönt att jag gjorde de på mindre en en halvtimma. Så han vet att jag mer än gärna vill ha detta jobbet och kämpar för det!

Spännande vecka detta.
Måndag - Får reda på jobbet!
Onsdag - Körlektion!
Fredag - UPPKÖRNING!

GISSES VAD NERVÖÖÖST!!!!!!
Det blir fest i helgen om allt går som jag vill! Det förstår ni va!?

Nu ska jag kolla tv och käka fiskgratäng. YUM!

PUSSEEEEN

Inga kommentarer: