söndag, augusti 15, 2010

Vad kan det vara?

Ny tidning.

Vaaaaad kan det vara som gör att ja inte kan slappna av? :P

Arbetslösheten?
Uppkörningen?


Kräftan stämmer så bra in på mig. Med nästintill allt.
Detta är kräftan.
Omtänksam - (Vill alltid väl).
Sätter familjen och vännerna i främsta rummet - (Yes, alltid)
Hemkär - ( Oh ja!)
En reserverad men samtidigt social natur - (Blyg och "läser av" innan jag pratar hål i huvuden)
Uppväxtmiljön och barndomsvänner brukar ha stor betydelse - (Kommer aldrig , aldrig sluta älska det!)
Älskar att samla foton och ägodelar som väcker kära minnen. - (Yes, film, foton, allt. älskar det!)
En sökande känslomänniska med hjärtat på rätt ställe - ( Sökandet efter härlig känslor lever jag på!)
Sårbar och tenderar att ta saker personligt. - (Yes! Alltid!)
Kreativ ådra - ( MVG i design och bild i skolan.)
Behöver få uttrycka sitt rika inre liv - (Bloggen?!)
En fantasifull och humoristisk känslomänniska, som gärna roar och pysslar om sina närmaste. - (Jag är den sjukaste fantasin och humorn som jag gärna delar med mig av!)

Dåliga egenskaper:
Osäker, lättstött, känslig och slarvig. - ( Yes, yes, yes, YES!)
Vad är ni?..Googla och se om det stämmer in på er med.
Älskar stjärntecken!
Puss!!!!

Inga kommentarer: