torsdag, april 15, 2010

En resa i sommar hade ju inte suttit fel..

..men det blir det ICKE! Jag har inga pengar till de, får bli sverige för typ första gången i mitt liv. Alltså semester utan en resa :P

Men visst kommer jag vilja ha en go bränna ändå. Det blir mkt solarie, sol och BUS om ja ska leva upp till brännan jag lyckades få efter 2 veckor i grekland förra sommarn.
Kolla in svartingen!








Jag ser fram emot denna sommarn. Den känns som en bra än. Känsla i magen är go som bara den. Hoppas på många goa dagar o kvällar tillsammans med gott sällskap =)
Och såklart massvis med go träning !! Ikväll blir de skivstång kl 19 typ.
Mina pass har jag fått avboka de senaste dagarna för ingen varit hemma och kunnat passa Doris. Och jag vill inte lämna snuttan ensam. Känns så hemskt.
Så nu valde jag ett sent pass och hoppas någon är hemma då=) Längtar!!
Jag går så mkt och springer i alla backar jag ser ute på prommisarna med Doris. Har sååån träningsverk i vaderna så jag stapplar fram. Alla trappor jag ser tar jag en jogging tur uppför. Jag funderar starkt på att prova att jogga sen på långturen med Doris. Ska se om knäna håller!!
Puss på er!!!

Inga kommentarer: