tisdag, april 06, 2010

What a day

Vad ska jag säga.
Kass dag, kasst humör, ledsen, deppig och röten. Vårdeprition har jag hört talas om. Är det mitt nya jag? FUCK isåfall.
Jag har blivit deppig nu när jag inte tränat när ja varit sjuk, blivit deppig av att vara så mycket ensam. Ingen förutom familjen att vara med.
Jag sitter bara hemma, och orkar inte be någon vara med mig. Hade velat att någon drog ut mig på en fika eller en bio. Jag orkar själv inte tjata.
Träffade Rebecca vid Lidl förrut. Längesedan som bara den. Going Beccs. Ska se till att träffa henne mer, och dessutom Matilda! Imorgon ska jag promenera med en nyfunnen vän. Veroniqa. Ska bli jätte trevligt. Modigt av henne att be om mitt nummer och sen även sms.a. Ovanligt, men så tacksam för att hon gjorde de. Verkar va en underbar människa!
Förrut skulle jag tränat, men jag valde att storhandla med mamma istället. Guess why? :(
Så nu ligger jag här med träningskläderna på och kylskåpet fullt istället.

Förrut när jag lagade mat och skulle smaka på pastan, så tappade jag den och mot alla odds när jag känner mig som ensamast och ledsnat så hamnar pastan så=)...ÖDET?


Om du min kärlek läser min blogg, så är denna till dig. Puss på dig!!!

Inga kommentarer: