onsdag, april 28, 2010

My drug..

Dagen i sig har varit rätt bra. Har pluggat lite, så gott de gick. Jag väntade mest på pappas samtal om farmor. Så när de väl kom, så kunde man få gråta ut lite mer.
Efter några timmars lipande och minnen som flög genom huvudet, så hämtade Pepe upp mig och vi drog till Härbär( Hairbar heter den, men orka uttala det så ;)) Jag köpte en riktgit äcklig rätt, och sen en torr kladdkaka med glass. Mindre gott, det är deras alla olika varma choklader och alla smoothies som är det dom är bra på. De andra suger!! Tyvärr..
Men jag fick i mig hela den och halva Pepes, haha. Hetsätaren Julia är på G!
Sen handlade vi lite och jag hittade en mamma och ett barn från jobbet som ja hälsade snabbt på. Mys... =)
När jag kom hem, drog jag i mig min proteindrink och min dunder tablett och körde gärnet på Skivstångs-passet. Thomas min gamla granne var lärare. Härligt =D Bra pass, och ska fortsätta gå på det! Kände mig stark så jag dubblade kg på vissa övningar*Stolt*
2 snygga killar hade pallrat sig dit idag. Tack för det , konstigt nog kämpar jag mer då;)
Så även om det är ögongodis så är det godis för musklerna. Dom pumpar på!!!
Mamma stog utanför när jag var klar, darrig som ett asplöv skulle jag promt övningsköra. Och det gick jätte bra.!!! körde länge och i trafik(modigt av mig ska ni veta) Körde ända hem ner i garaget och parkerade PERFEKT. *stolt*
På fredag är de första körlektionen och sen vecka efter vecka kommer de va mellan 3-4 lektioner per vecka =) Ska bli härligt.!!
Imorgon ska jag och syrran unna oss vårshopping , det är vi värda efter denna pärsen i kroppen!! Vi ska mysa hela dagen i stan.
Jag måste säga att jag ÄLSKAR träningen. Kan inte leva utan den.
Längtar dit varje gång!!!

Förrut efter träningen. Glad. nöjd och svettig.
Är jag brun? JA! Betakaroten!!!! + BUS i ansiktet så man ser lite levande ut.
Köp det!

Nu blir det soft i sängen tills ögonen väljer att blunda.
Pussss

Inga kommentarer: