söndag, april 25, 2010

Lovely Sunday

Vilken härlig dag man haft. Jag vaknade vid 8 i finvillan. Sovit helt okej, i en lite säng med Tilda. Men det var mys =D

Vid 10 åkte vi hem, och pussade hejdå till going katten Neo.



Vid 12 var jag inne vid Vasaplatsen och mötte upp min vän David och hans 4 månaders staffe Broshan. Vi hade bokat in oss på en hundträff i slottskogen. Så efter lite lunch i magen på en uteservering så var vi där. Bland massoooor av sötnosar. I alla storlekar. Broshan skötte sig BÄST. Även om han var en av de minsta där. Man gick *stolt* där och fick höra massa fint om honom. David har gjort(gör) ett kanon jobb.

Jag som är grymt intresserad av lydnad och hunden i sitt esse granskade han idag. Och han är en perfekt husse!!!! Superglad att han har denna typ av ras, så han visar vart skåpet ska stå. Så trött på alla som köper hundar dom inte kan handskas med.


Broshan - Skulle man kunna få en smakbit, du får tassen?


Husse-pusspaus


Ge mig mat dåee!!!


Simon och David med sina, Saga och Broshan


Några av dom som var där. Var nog ca 30 samanlagt.

5 månaders Rotweilern Elsa och Broshan lekte villt.


Detta gör jag gärna om.

Ni som vill vara med på dessa fina träffar. Gå med i " Hundträffar i Göteborg" på facebook.

Så kan man hålla koll på allt sånhär kul=) Broshan slocknade direkt efter denna rundan.

Helt färdig den lille grisen. =D


Pussss och tack för idag. Ser fram emot denna veckan som kommer!

1 kommentar:

Julia sa...

ååååh ge mig <3