torsdag, april 01, 2010

Hey there sunshine

Jag är hemma hos grannen Pepe, sov här i natt. Änna saknat min bästis.
Vi skrattade hela kvällen, och lyssnade igenom massa klipp på oss i min mobil.
Kan man bli mer störda? hahahahah
Och nej skriv nu inte massa onödiga kommentarer om att vi är ett par eller nått.
Det är vi INTE. Men tydligen måste man vara ett par för att man har en kompis med snopp. Tråkigt.

Sitter här nu vid hans Mac, fan försökte få igång Msn här nyss, men råkade logga in på hans, så en miljard människor skrev, hahahha sorry Pepe.
Jag har gjort msn osynlig nu tror ja, så ja slapp irritera folk.(vet inte hur man loggar ut)

Fan, tänk om man hade så många som han hade som ville prata med en när man loggade in?..Lyx ju.

Idag blir det ULLARED med mammsen. Härligt med roadtrip , hon hämtar upp mig här sen vid lunch.

Nu sitter ja här, drömmer mig bort till massa musik =D

Vi hörs gott folk..Pusssssssssss


Inga kommentarer: