torsdag, april 22, 2010

Seeeedär jag!!!
Vilken dag det blev av denna torsdagen.
Kl 07.00(!!) går mamma in och väcker mig och frågar om jag kan jobba på hennes förskola. Det är panik, jag ställde upp och fick dessutom samåka med mammsen*lyx*
Vi skratta hela vägen till jobbet. Jag och mamma är underbara ihop, haha. Morgonpigga med =)
Väl på jobbet, visade hon stolt vad hon fixat i den nya förskolan- (Hon är rektor, och fått fixa allt från skratch, ett hästjobb som hon klarat galant!!!) Skiiiiiit fresht och fint. Herregud. Jätte fint! Hon presenterade mig för all personal och forslade mig vidare till min avdelning =) Haft en jätte bra drag verkligen!! Bara hört gott om min mamma, alla älskar henne *stolt dotter*
Väl hemma kastar jag i mig en proteindrink(min räddning numera, uppskattat!!)
Beger mig till ett Stationspass(75 min) på F&S. Jag och massa biffar. Gud vad jag inte passar in, ser ut som en liten skitunge bland alla muskulösa kvinnor och män. Vissa tror jag tävlar i Fitness bannemig!
Jag klarade iallafall det, och gick hem med darrig kropp.
Nu är man nyduschad och mätt.
Lite bilder tagna nyss.
Börjar bli slankare =)

Japp, den finns där, liten men jisses vad uppskattad!! Tonade armar är rikgit fint!!

Min middag. Broccoli, ägg med greencurry thai krydda och veggis-basilikabiffar av sojaprotein.
Vet ni varför jag tar kort på min mat? För att ni ska få en blick på hur jag äter och lägger upp det. Efter den måltiden på bilden. Är man lagom mätt och tallriken har inget kvarlämnat! DET är ett tecken på att det är lagom mat. Är det för mkt, så lämnar man alltid lite för att man är så proppmätt( Jag gjorde det, och vet att många andra gör det med)

Nu blir det mys i sängen tills en vän hämtar upp mig..

Puss på er i massoor!!!!

Inga kommentarer: