torsdag, april 15, 2010

Heeej svejs!!

Lite kort uppdatering, vill ut i solen därav lite uppdatering.

Lever livet som hundägare. Rikigt härligt!! Speciellt när vädret är FANtastiskt!!
Jag är ute hela dagarna. Och går rundor med Doris. Träffar massa goa folk med deras hundar. Doris blir helt till sig när det kommer en i hennes storlek , sötnosen =)

Igår och i förrgår var jag hemma hos C och hade de gott. Kollade Fuckin Åmål, hahah och igår hade vi Såpa-kväll och middag. Jääättee goa fajitas(stavning?!) Han hade lagat jätte gott vegeteriskt. Muuums!!! Båda dagarna har Doris varit med och åkt med på bussen. Jätte duktig.!! Vi har dock kommit hem kl 01 båda dagarna, och sovit till 10. Så vi är lite groggiga och sega, men vad gör man inte för trevligt sällskap ;););)

Nu ska jag ut och lägga mig i solstolen och plugga. Hårt liv ;) Men först blir de en frukost!!
Edit: Det var molnigt och kallt ute så jag sitter inne(i sängen) =)

Inga kommentarer: