lördag, april 10, 2010

Fredag och lördag

Igår var det fredag och vid 12 träffade jag upp tjejen som jag haft kontakt med angående hunden ja skall ha hand om när hon pluggar. Jag och hon klicka direkt. Inget problem alls. Kändes jätte skönt att de inte var någon svår person. =) Skorpan va jätte go och vi tog en runda vid ramberget och pratade på. Verkar jätte bra detta! Ska prova att ha han en dag så jag får känna på han ensam. =)

När jag drog hem lagade jag lite lunch och la mig en stund i bikini på terrassen. Sååå häärligt.
Vid 17 drog ja till F&S och skulle prova ett combo-pass. Skivstång och spinning.

SKEEEEET jobbigt. Bara skivstångspasset var 45 jobbiga jävla minuter(ändå hade ja minst vikter av alla). Darrig i hela krroppen sätter jag mig på en spinningcykel och kör 20 min, sen ger min kropp upp och ögonen vill bara svartna. Fyfan vad tufft pass.
Nästa fredag blir det bara Skivstångsdelen. Och då ska jag ta mer vikter på så jag verkligen är helt slut efteråt.

Väl hemma duschade jag mig och hade de gott i morgonrock hela kvällen.

Imorse vaknad jag av en sjukt jobbig dröm och fixade mig lite och drog ner till salongen för att hämta min nageltjejs underbara hund Doris. Johanna ska till Sälen med sin kille så jag ska bli lilla Dorrans extra mamma nu under en hel vecka. Så ser ni mig promenixa med en kritvit lite sak så kom fram och säg hej =D

Jag har promenerat massor idag och solat på våra terrassmöbler som mamma och pappa tog ut igår. Jätte härligt!! Doris har legat som en strandad val brevid mig på rygg och gottat sig.

Ikväll blir de prommis med Pepe och sen blir de mys i sängen med lite annanas och så.

Bilder på dorran kommer snart. Pussss på er!!!

Inga kommentarer: