onsdag, april 07, 2010

Wonderful day

Vilket väder!!! Heelt underbart!!
Tog en shoppingdag idag, var tvungen att ställa in promenixen med Veroniqa så jag åkte in och shoppade och njöt av att se alla börja klä av sig och komma fram ur vinterkläderna. Folk strålar!! Kanske har med att folk tar på sig färger nu =)

Detta kom jag hem med.

En ny bikini överdel. Fundera på underdelen, men är inte säker än =) Somrig och fin även under vita tunikor =)

En till parfym(min favorit) Den andra är slut, så köper denna. Billig och bra. Luktar nybakat och sockervadd=)Idag inne i omklädningsrummet så sa någon " Gud vad gott det luktar, det luktar nybakade havrekakor!!" En vanlig reaktion av denna parfymen ;)
Sen min favorit brunutansol. Till sommar blir de en annan som man blir kolsvart av. Men denna är perfekt då man bli ljusbrun av en gång. Och framförallt jämnt. =)

Vääärldens goaste lukt på min nya volymgele.
Värt att prova bara för lukten. Heeeelt underbar!!

Nya klänningen!! =)




Bokade om mitt träningspass idag. Blir jympa ikväll, och spinning imorgon =)

Längtar till fredag, då blir de ett mördarpass från 17.30-19 Skivstång och spinning! Spännande att prova nytt, speciellt kombinerat.


Puss på er!!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej Julia vart har du köpt din fin fina klänning.. tack för en fin blogg kram

Julia Hagman 22 år sa...

Heej =) Den är fråån Moonzone eller vad det heter uppe i femman =)..TACK..kraaam