onsdag, april 21, 2010

Update

Jag har haft en bra dag. Mycket känslor som bombar min kropp. Men så är det.

Längtar tills imorgon. Det blir plugg, solning och härligt sällskap hela kvällen.

Angående solning, solat lite solarie i februari, ca 3 ggr. Den försvann snabbt. Men nu, har jag börjat äta Betakaroten och när det var fint väder förra veckan, solade jag 2-3 dagar och jisses vad jag fick färg. Underbart. Ni måste prova!!
Ska se om det är lika bra med solarie. =) Super bra när ja inte vill sola så mkt, så kan man ta sånt som gör att färgen stannar längre och kommer snabbare.

Jag stapplar fram just nu, träningsverken från igår är löjligt skön. Tog rejält!! Idag blev det spinning och tog i så det knaka!! Jag provar just nu en prestationshöjjande - tablett innan varje träning med örter och koffein i. Så än så länge har jag inte varit trött iaf. DET är sjukt bra. *Love* Börjat dricka protein med, perfekt innan =)

Igår inne skivstångs-salen så har dom speglar, vilket jag inte är van vid. Att se mig in action. Men jisses. Var så stolt över min spegelbild. Ville inte sluta kolla!! Oj vad min kropp ändrats. Formen, fastheten och muskelmassan. Sjukt kul att se resultat. All träning och kost har gjort sitt. Jag är på god väg till min drömform. Och jag ska nå den, så är det bara. Har som mål att om en månad så utökar jag träningen. Med svårare spinningpass och mer kg på skivstången.
Älskar´t!!! Ser fram emot denna sommarn. Hur kommer det kännas att ta steget till att klä av sig? Inför folk!?! Jisses vad nervöst. Men med min drivkraft nuförtiden så kommer allt gå galant.

=)
Nu bliir det nattinatti och gossi gossi i kudden =)
GONATTT alla..Sov gott.!!

Inga kommentarer: