söndag, april 04, 2010

Min Påsk-helg

eller ledighet kanske man ska säga?

Haft skit härlig dagar. Ska sumera dom åt er så ni hänger med ;)

I torsdags var det som sagt Ullared med mammma. Vi åkte förbi både Åkulla och Sågkulla, läskigt likt Blåkulla, Vad är oddsen??...Hahaha
Och på fredagen var det Påsk-special-spinning på Friskis och svettis. SJUKT ROLIGT.
Massa schlager, dansband och massor med rock... Vi "åkte i mål" till Run to the hills och alla hade hårdrockstecknet i luften hahahah
Roligaste träningspasset jag varit med om, dessutom längsta. Hela 90 svettiga minuter!!!!!

Sen på kvällen där var jag hemma har jag för mig? hahah redan glömt.
Lördagen var det mys, då hade vi härligt besök av Matilda och hennes mamma med man. Jätte trevligt. Åt HAVSAFRIKANA ,vilket var sjukt gott!!!! Massa grädde, vilket var längesedan man åt. MUMS!!!!! Efterrät och massor med påskgodis.
För er som inte har mig på Facebook. Så har jag nyss i dagarna slutat äta Gelatin. Det är gjort av djur, svin, ko osv. Jag som inte äter dom djuren ska nu oxå sluta med att äta Gelatin. Snacka om att mista min favoritgodisar, men det är så värt det =)
Så efteräten vi åt igår var nämligen Gelatin i. Åt 2 skedar tills mamma sa det, då slänge jag resten. Med nöje =)

Åt påskgodis isället. Marsipan äggen är sjukt goa!!!

Vi pratade mycket barn och uppfostran under hela kvällen. ÄLSKAR de ämnet, kan inte sluta prata om det. Specielt vad alla gör fel i och vad alla UNGA mammor gör fel i moch såklart även rätt.
Både jag och Matilda har jobbat ett bra tag som fröknar på alla dagis runt om oss. Och VI AV ALLA har sätt vad folk gör fel och rätt i. Alla tjejer som skaffar barn hit och dit, eller tidigt i livet borde jobba på dagis, iallafall en vecka så dom får insikt vad barn är.

Jisses vilka mammor vi kommer bli Tilda ;) Läskigt bra!!! =)

Igår var jag hos kusinen Jessica och myste. Jättttteee trevligt. Var hemma vid 01-tiden. Lilla Zoe var i sthlm med mormor så det var tyst och mycket tjejsnack ;) Härligt som bara den med lite tjejsnack, jag som mestadels bara umgås med killar haha.

Idag firar vi amanda, hon fyller den 9e april, men är i Barcelona då. Så vi firar det idag=)
Med tårta och massa go lax. Och gymmet är stängt så, hej svullo-julia...
Blir en hård träningsvecka nästa vecka. Jag är frisk och sjukt taggad!!!!!

Det var den sumeringen, hoppas ni haft en underbar ledighet!!!

Puss på er!!!

Inga kommentarer: