söndag, april 25, 2010

Update

Vilken underbar kväll jag hade igår.
Herregud. Klockren.
Massa tjöt,, skratt och wow-moments. VILKET HUS!!

Filmat och tatt massa kort, men eftersom inte Matilda bor där så vet vi inte vad vi får lägga upp för bilder.

Matilda lagade god veggis-taco-gryta. FYFAN vad go!!! Hon är bara för underbar!!
Åt massa godis, annans och drack cider och vin. Mums!!

"Jag vill med vara rik!!!" sa jag nog 100 ggr igår. När man gick runt i det gigantiska villan i askim och gick in i Master bedroom och deras alla vackra badrum/toaletter. Tvrum, gästrum, vardagsrummet(som var större än va våran lägenhet är) Och på inte tala om utsikten och alla fönsterpartier.
JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!!! =D





Nu ska jag snart till slottskogen på hundträff!.
Puss!!!

1 kommentar:

Matilda sa...

Ja tack för en helmysig kväll :) Lägg upp den filmen på sovrummet!