tisdag, april 20, 2010

Tis to the dag

Vid lunch var jag på återbesök hos Brånemarkskliniken som i sin tur var rätt jobbig. I det lilla rummet var det ca 15 person, alla från Iran och med slöjor. Dom var på utbildning, så dom skulle få se mitt inplantat i munnen och se hur de växt osv. Rätt pinsamt. Alla ögon på mig och min käft.Ligga där helt utlämnad och känna sig som det svarta fåret i en fårflock.
Suck, hänt flera ggr att jag just råkar ut för dessa saker. Många ggr ofta på sjukhuset, nyopererad och äcklig. Blodig och svullen, kan knappt le bara nicka och gråta. Det är bara att bita ihop och låta dom glo, fråga och prata om mitt utseende. ..
Jag är ett underligt fenomen känns de som ibland. Jobbigt..
Jag firade efter besöket (att nästa besök är om 2 år, hallelluja!!) Köpte en smoothie, macka och Läkerol. Sen drog jag och shoppade. Because im worth it! =)
Nya kläder från Zara

Nya fresha brillor från märket Le Specs från Raglady

Lapparna kvar


Lapparna av



Nu ska jag deppa i säängen. Änna sugen på det. Gråta lite granna? Ja gärna.
PMS on the way, make space for it!!!!
Någon som vill byta liv, eller utseende? Jag är på.

Inga kommentarer: