torsdag, april 08, 2010

Torsdag

Haft en super bra dag. Redigt med träningsverk, men oj så skönt ändååå..

Vid 10.30 hämtade jag lilla Doris som ja ska bo hos mig från och med lördag och en vecka frammåt. Hon skulle skolas in idag hihi. Gick jätte bra...Vilken fantastisk hund. ÄLSKAR HENNE redan. =)

Vid 15 tiden kom syster och Emma och var med mig. Jätte trevlig. Jag lagade till lax och ris till dom. Jätte gott!!

Emma har höggravid och både jag och syrran fick känna på magen. Den blev helt plötsligt helt spetisg. Då låg bebisen med ryggen utåt. hahaha. Jag kunde lixom greppa hela ryggen. Ååh så fantastiskt fin. Emma är nog en av dom vackraste gravida jag sätt. Inga bristningar ingeting(än så länge), inte pluffsig och dan eller av all vättska( än så länge) sen så är hennes underbara midja fortfaraande där och bakifrån ser hon knappt gravid ut. =) JÄTTE FIN!!!! Jag tror det blir en tjej!! =) Isåfall blir det en Emilia. Fint!! Längtar så tills jag får se den lilla rackarn,
Emma kommer förövrigt bli en otrolig mamma!!

Efter jag lämnat tbx lilla Dorran(Doris) så drog vi till stan och sen skilldes vi alla 3 åt. Då från NOWHERE kommer Emelie, min lilla Floda-bo fram och vi kramades en lång stund. BLEV SÅ GLAD!!! Saknat henne!! Vi pratade på som aldrig förr , hääärligt.

Jag är grymt trött nu. Men längtar till imorgon då jag ska på promenix med en ettårig liten amstaff (+hans matte eftersom det är första gången)som behöver sällskap på dagarna när hans matte pluggar. Förhoppningsvis blir det han och jag ;)....
Dååå ska jag powerwalka med han och träna med han. Eftersom jag inte kan ha hund nu, så är dagmatte det ultimata!! =) Bor vid wieselgren så det är nära och bra.

På kvällen sen blir det 1.5 h pass och jag ska svettas. Längtar! Sen blir de nog lite mys hos en kompis =)

GONATT ALLA..*kraaaamaaar*

Inga kommentarer: