torsdag, april 29, 2010

Shoppelishoppat

Vääärldens goaste Body Butter!! 95:- på Kicks!


Nya vårjackan =) 299:- på Gina

Spinningen gör sitt på min rumpa, fått ett rump-lyft =)


Love my new jacket!!


Haft en kanon dag med min älskade syster!!!! Älskar dig Mandis!!
Åt lunch på Pizza Hut där jag efter 1/4 del märkte att jag ätit kyckling(!!!???).. Jag ville bara spy!
Fick en ny, och slapp betala för något..Vilket var bra, men ändåååååååååå FÅR BARA INTE HÄNDA. Min pizza fanns på menyn, så det var ingen specialorder. Vegetarisk GI pizza skulle de varit med massa champinjoner.. Illa illla PIZZA HUT!!!
Jag fick en ny, men den hade EN champinjon, oxå Illa!! =) Men men, hoppas de va en engångsgrej.
Min kompis Tommy jobbade där och blev helt knäckt av detta, haha stackarn, köket gjorde fel och han fick ta deras fel :P *Puss på dig vossan*
Övningskörde med mamma OCH pappa förrut. En jätte runda! Gick jätte bra.=)
Imorgon blir det körskolan, och sen träning, sen hem på kalas hos Roland. Och sen hem och sova.
Sen upp på morgonspinning på lördagmorgon och seeen brunch med några fina tjejer =D
Härliga dagar att se fram emot!!!
Love!!

Inga kommentarer: