tisdag, april 06, 2010

Fått tummen ur nu..


och klickat hem massvis med saker från Gymgrossisten.se


Jag behöver hjälp vissa dagar att ha kvar energin lite längre. Jag kan ibland gäspa 10 ggr på ett spinningpass. Fråga mig inte varför. Men ibland är jag bara där för att vara där och för att jag tatt mig över tröskeln. Men jag vill vara där och ha energin för att prestera så bra som möjligt.

Alla bloggar jag läser där dom är träningsnarkomaner missbrukar kaffe. Innan, efter och under passet. Jag vägrar. Jag får ta i tablettform helt enkelt. Ska testa detta dom dagarna jag är tröttis eller bara allmänt väck. Ska bli spännande =)

Har mejlat lite med dom och fått hjälp med lite saker. Eftersom jag inte kan köpa saker med gelatin runt om. Fått jätte proffsig hjälp.

Så nu är proteinpulver, plus två shakers , en burk prestationshöjjare samt vitaminer/mineraler på väg till mig. Allt utan gelatin =)
Inte direkt billigt. Men vad gör man inte. ;)


Jag är så sjukt stolt att jag ändrat min kost så grymt bra.
Nu har jag bara helgerna att kämpa med, att få bort de extrema sötsuget.
Fortfarande unna mig, men inte så extremt. Har ju ett gamalt sockerberoende som ligger naggande nära att bryta ut igen. Och det är ett helvette att kämpa med!!

Vill hitta energin på vardagarna dom dagarna som det behövs hjälp, kommer jag ta mina tabletter. Förhoppningsvis inte för alltid. Bara då det behövs.

Men all träning på vardagarna känns som en fis i rymden när jag mölar i mig allt kasst jag kommer åt på helgerna. Med måtta julia?! Lär dig det!!!!

Nu ska jag öppna min körkortsbok, suck. Boring shit.
Pussssseli

Inga kommentarer: