fredag, maj 08, 2009

Burn out!

Kom nyss hem från stan! Haft det trevligt med mami!=) Köpte en orange tröja på rea på HM för 98:-. Kap! Nu när vi steg av bussen så står de två brandbilar, 2 polisbilar, och ambulanser vid ett av husen här. Fönster var öppna i huset och de luktade bränt! Vi hörde skvaller av Mattias att de e den översta lägenheten som brunnit ur HELT! Folk runt om har börjar evakuera(stavning?). Gud vad hemskt. Ingen dog, men dom blev skadade iaf. Folk förhördes inne i ambulanserna ..Shit vad läskigt. men gud vad spännande! Jag och mamma stod en lång stund och kollade. Sen vinkade ja till brannmännen ihop om att det var Peter våran kompis som jobbade, Haha någon vinkade tbx. Haha Såg tyvärr inte vem det var! :P
Här kommer lite bilder från dagen på mig! ;)

Låter håret torka lite ;) och här har ni min fondvägg. Rose ;)

Dagens klädsel.
Snygga nails. Gud vad fresht det känns så fort jag råkar se händerna. älskar det! Toppen jag köpte =)

Hoppas ni får en UNDERBAR FREDAG!!!!!!
Kramar i massor!!
Här kommer dagens låt. Det är en låt jag verkligen älskar. Oavsätt om det är danska dom rappar på. Så är den HELT UNDERBAR!. Höjj rejält, klicka borta videon(den suger) Försök lyssna vad fin texten är. Denna gör mig lugn i hjärtat!

Inga kommentarer: