måndag, maj 04, 2009

Here you are little fella!

Hur många gånger har du varit kär? Tre tror jag
Favoritgodis? Super salta lakritsar och sura godisar.
Coolaste stad du har besökt? New York utan tvekan!!!!
Action eller Skräck? Inget av de, hatar att hoppa till i soffan.
Vill bli när du var liten? Bonde(haha!,Älskar djur som ni vet)
När fick du din första kyss? Jag var 15 år, smakade äcklig cigg.
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Jag var nog rätt medel.
Vad är du beroende av? Parfym! Smink och såklart kärlek/närhet.
Dagens roligaste händelse?Såg nya reklamen för Arla. Helt underbar unge!
Dagens tråkigaste händelse? Jobbigt besök hos tandläkarn.
Dagens humör? Förväntasfull, lite rastlös och glad.
Vilka tv-program följer du? Hitta Hem, Fråga Olle, Ellen Degeneres Show, AFV
Vad gillar du mest med dig själv? Min positiva syn och min kämparglöd genom alla operationer jag gör. Jag är ofta tacksam och omtänksam.
Vad gillar du minst? Att jag ogillar mitt yttre så djävulskt. Jag dömmer snabbt.
Vad är det roligaste du vet? Oj. ja tycker så mkt är kul så ja kan inte kalla något det roligaste.
Har du något motto? Nja..Här massvis med mål som jag strävar mot.
Hemlig hobby? Så fort jag är i stan och har lite tid över. Så går jag till Zoo-affären. Pratar med fåglarna, kollar på kaninenrna och kollar hundhalsband/koppel. Ett måste!
Något vi inte vet om dig? Att min njure ligger i mitt bäcken. Kallas Bäcken-njure. ingen farligt. men lite wierd att den bosatt sig där bara.
Vad ångrar du? Ångrar att jag inte bytte gymnasium i 3e ring.
Vad önskar du? Att jag kunde sluta opereras. Och jag önskar att ha en hund i mitt liv.
Vad klarar du inte dig utan? Familjen, datorn, mobilen, och alllt som hör till ytterligheter.
Vad gör du helst en vardag? Fikar på något café med en vän, en Chai icelatte och morotskaka
Vad gör du helst en lördagskväll? Äter god middag, massvis med godis, chips, cola med vänner/familj/pojkvän(?).
Vad har du mest av i din garderob? Färgglada sommarkläder! rena discogarderoben
Drömjobb? Designer av något slag(Bil?),Något slags yrke inom sjukvård, Driva Hunddagis, Jobba med djur på någotsätt.
Hur sover du? I fosterställning, och ett ben utanför täcket.
Vunnit en tävling? Ne aldrig. Hatar och tävla. Ser inget kul me det. har ingen tävlningsinstingt.
Värsta du gjort mot en vän? Sagt lite för ärliga saker, inte så lite häller.
Har du simborgarmärket? Japp!!

=)

Inga kommentarer: