söndag, maj 03, 2009

Sunday!

Fortsatte min ABBA dag från igår och såg filmen Mamma Mia hos jessie där nere. Åh gud vad bra!!! Satt och sjung med och diggade. Kollade även på Skönheten och Odjuret. Älskar den!
Det är nog ända sättet för mig att kunna kolla film utan att somna. Det ska vara ljus ute och vid 12-13 tiden var bra. =) Wie!

Senare idag så körde jag. Gick jätte bra. Körde enda vägen hem. =)=) Skulle ut på en stor väg med massa bilar,, ja blev så skraj att ja styde ut i en busshållplatsgrej. Tackaveta sånna!

Imorgon blire inget jobb för min del. Ska till Brånemark-kliniken och juta av så dom kan göra en tand till mig. Ska bli så skönt. I slutet av maj kan ja slänga(läs: bränna upp) min jäkla protes tand. Och få en fastsatt tand. Som sitter där. Längtar ihjäl mig!

Jag sa till Jessica.Visst hade de varit kul att ha en fest med tema? Typ 80tal, 50tal, ABBA, EnFärgat(typ: Rosa, vitt, gult), Stranden, osv. Skit kul!!

Ska fortsätta kolla på Grann fejden. Herre min gud. Vad töntiga bråk det finns.

Pussss på er. sov så gott!!

Inga kommentarer: