måndag, maj 11, 2009

Resan betald!

Japp, igår kväll betalade jag hela resan. Wieee, nervöst att lägga så mkt pengar på en chansning. För er som inte vet så åker ja till Rhodos 2 veckor helt ensam i slutet av Juni.. Fick inte med mig någon så jag åker själv. Det blir ett test utan desslike! Engelskan speciellt. Att klara situationer själv. Inte fly från dom.. Ska bli otroligt kul!!! Men nervöst...Längtar så!!..kommer såklart blogga därifrån och filma massvis. =)
Nu åter till min dag. Den har varit jätte bra på de jobbet ja fick imorse. Verkligen jäätte bra!! Hamnade på Jessicas jobb, men tyvärr va ja vikarie för henne. Attans. Jag ville ju vara med henne. ;( men men. Det kommer en vacker dag:) Efter mitt sena jobb idag så gick jag till Härbär(Hairbar) här i Eriksberg. Satte mig i soffan och drack en Warm White chocolate. ...jag dog!..Det godaste jag druckit, och de sa jag till dom. Mumms!
Jag är inne i en jobbig PMS fas med grymt djupa tankar. Dom är så djupa och oförståeliga att jag blir deppig. ...*depp*:(


Här är en video och låt som får mig tänka. Jag jobbar med barn, men jag har samtidigt sätt de mest hjärtskärande saker inom mitt jobb...Vill bara gråta när jag ser detta. Älskade barn. Dom ska ALDRIG få ta skuld för något.
Through the wind and the rain, she stans hard like a stone. Concrete Angel.

1 kommentar:

Matilda J sa...

Hejsan vackraste Julia. Jag måste säga att jag tycker det är så jävla coolt att du ska åka till rhodos ensam, hade jag aldrig vågat! Jag är i Barcelona samtidigt, så vi kan ju nästan vinka ;)
Btw så är du och din lilla familj hjärtligt välkomna hem till gamla gatugårdens lokal till min studentfest 28 maj. Självklart får ni komma till din gamla skola också om ni vill! I vilket fall så ses vi! Puss och kram