måndag, maj 04, 2009

Tömt kameran

på lite bilder från förra veckan =)
Kom hem från tandläkarn för några timmar sen. Det gick bra. Lite obehagliga saker som hände men det gick bra ändå=)
Blev härligt väder idag, det skulle ju vara mulet? Ja tänkte ja skulle få lite solstrålar på min kropp innan det blir molnigt.
När jag var borta vid sjukhuset(Där min tandläkare ligger) Så åker de förbi en ambulans. och låter mig gå över övergångsstället. ja höll på att dö... detta är andra gången de händer.
Där inne satt två blonda sötnosar och log åt mig och ja log såklart tbx.. Herregud! Ja blir galen. Jag blir helt fumlig i kroppen snubblar och vet inte vad jag ska ta mig till..
Dessa snygga karlar som dessutom har ett hjärta av guld. Dom räddar liv varje dag! Ja smälter! Solbrända och fina var dom oxå. Kom att tänka på när jag var glasstjej i Triumfglass(Glassbaren) en sommar. Så bjöd jag dom på det dom ville ha..alltid. Poliser med. Det var det minsta jag kunde göra till dom. Sen att dom är heta med sina kläder det är en annan sak =)
Hade jag behövt ringa ambulans någon gång till mig själv så, så hade jag trott jag var i himlen om någon med deras ansikten kom fram till mig. Hur mår du? kan du andas, har du ont någonstans?
- Ja i hjärtat, håll där är du snäll! hahahaha;)
Nu ska jag låta solen stråla på min kropp.
Pusss på er!!!!!

Inga kommentarer: