söndag, maj 10, 2009

Night fever, night feveeer

Heeeej alla!!

Min lördag började bra, kom hem från Pepes el casa. Hade kläderna från gårdagen. Jag var lite uttråkad, och visste inte alls hur min kväll skulle se ut. Skulle jag vara hemma asalways? ne fy!
Jag följde med mina barndomskamrater Mikaela, Paulina och Jessica(och 2 killar) UT! Jaa, ni hörde rätt vi gick ut!! Först drog ja "hem" till mitt gamla hood torslanda. Där dom fortfarande bor kvar. Hade super trevligt. Drack och hade bra musik på ;) Drog in vid 12 till stan. Då var mina fötter redan som döda sälar. Hehe. Tårna levde sitt egna liv , ville ut ur alla möjliga ställen dom kunde komma på. Herregud jävla tår, hehe. Vi hade de skit kul iaf. även om de inte blev någon klubb jag var på.
Träffade på Pepes vänner. Dom skrek efter mig. Ja galopperade till dom, haha. Blev så glad. herregud vad kul att träffa såå mkt folk!! underbaringar!
Jag borde göra detta oftare! Speciellt me dessa tjejerna. gud vad kul ja har med er!!!

Här har ni lite bilder från innan ja gick till dom. Glömde kameran nämligen..Så ja har inga bilder på mina tjejer.
Jag var redan lite fixad hela dagen, så ja behövde bara lägga på lite grå ögonskugga. sen var jag fit for fight!!!





Jag ska äta nu. Syrran är på besök!! Kraam påer!!!

3 kommentarer:

Pernilla Pramberg sa...

Var har hon köpt skorna!? Dom e ju as snygga!! =D

Julia Hagman 22 år sa...

På Nelly.se ;) heta som få!!!!

Sandra Gee sa...

Hallå tjejen!
Va kul att läsa din kommentar! =)
Kul som satan att de spelar både Sandra Gee och Baby Alice :P
Alltid lika kul att höra! =)

Ja min helg har vart bra! Ganska lugn.. mycket jobb och lite fest :p
Hopaps du hade en kanonkväll med dina barndomsvänner :)

Kram
Sandra Gee