lördag, maj 09, 2009

Godmorgon härliga löördag!!

Hej alla sötnosar!

Jag var uppe till 03.00 igår. Pratade me folk osv. Var super hungrig. Men jag ville inte väcka mamma och pappa så då sa Pepe att han skulle göra makaroner och köttbullar.Så att jag var välkommen dit. Han mötte mig(TACKOLOV) Är livrädd att gå utanför dörren nattetid. har blivit förföljd på dagtid av en sliskig gubbe som sprang efter mig enda hem till porten. Vad som kan hända under nattetid då, vill jag inte ens veta!!

Jag satte en lapp på mitt rums handtag. Så mamma han får en smärre chock när hon ser att hennes dotter är puttsväck. Jag och Pepe la oss vid fyra halv5. Jag sov här. Så slapp jag gå ut igen. Mätta och goa la vi oss..och däcka direkt. Nu är jag pigg, och pepe sover ;) 

Idag vet jag inte vad ja ska göra riktigt. Idéer?
Vill inte sitta hemma idag igen! 

Härbär cafet?
 Jaaa vf inte!!! ;)

Puss på er!! Ta hand om er. ge kärlek. Inget annat!

Inga kommentarer: