tisdag, maj 12, 2009

Singelliv

Jag sitter och funderar lite samtidigt som jag sitter och kollar Eurovision Song Contest.
Vad jag gillar med singelivet och vad ja gillar med förhållandelivet. Just nu känner ja en jobbig känsla med att vara singel. Jag vill ha närhet, kärlek. Men det finns inte just nu. Saknar att gossa in mig i en go kropp på kvällarna. Somna med ett lugn att veta. "Han älskar mig för den jag är" Få en öm puss i nacken när man ska somna. Vakna mitt i natten av att en arm kramar om en av ren kärlek... Man får inte nog... Och jag kan inget annat än att sakna det. Saknar stunderna när man lagar mat tillsamans. Saknar stunder som utflykter, restaurangbesök, bio, café, myskvällar. Allt blir så trevligt, mysigt och romantiskt. saknar känslan av " Han vill ja leva mitt liv med, skapa familj med, gifta mig med..åldras med".

Man är så lycklig..som kär. Vill vara kär igen! Världens bästa känsla ..

Singellivet har "sin" fördel me. Man har ingen att rätta sig efter... utan allt får man själv bestämma. Hade jag haft pojkvän nu hade ja till exempel aldrig velat/kunnat resa eller åkt som au pair. Det hade aldrig funkat. Håller mitt singeliv i sig så blir de aupair efter jag pluggat klart.

Jag behöver nog inte säga vad jag vill få ut av detta.

JAG ÄR DJÄVUSLKT ENSAM..! har inte många vänner som jag håller mig nära. men dom finns och jag är så fruktansvärt tacksam för det!!!.
Men det är en annan slags kärlek i en pojkvän. Jag har 3 operationer kvar tror jag. Sen är jag klar med det. När allt är slut så har jag gjort 15 operationer sen jag föddes...
Tänk om det finns någon där ute som mer än gärna finns på uppvaket när ja opererats klart...Hålla mig i handen när jag blir lite ledsen när de gör ont eller när deppigheten slår till som det brukar göra på sjukhus... Tänk om det finns en som vill se mig i min värsta sits någonsin... Uthäng,blottad på sjukhuset, blodig och svullen. men att ändå kunna älska mig. Tänk om han finns där ute. Han som jag väntat på. Han som ser bortom mina yttre fel (och inre fel)
Jag har varit så nära att hittat honom. Men ändå inte..

Detta är ett väldigt känsligt inlägg. Såklart den kommer idag. PMS och allt. Som sagt jag blir djup i tänkandet. Här har ni mina frågor jag bombar mig med en typisk PMS dag.

Nu är det nattinatti.

Inga kommentarer: