söndag, maj 17, 2009

Perfect

Zoe firade sin ettårsdag Pappa hade köpt en GAIS boll. Den var populärast



Goaste Zoe var på danshumör. Jag var tvungen att filma! (L)



Efter det lilla kalaset drog jag till torslanda. Körde på uppsatt hår..


Jag hade det så kul igår!!! Började hemma hos Paulina.
Drack och digga till musik. Vid 12 var vi inne i stan drog till Parken. Kom in!! Väl inne var vi danssugna och Pepe my friend was there. ååååhhh vad kul..äntligeeeen. Höll på att pussa och krama ihjäl honom. Herregud. Tur att man inte har pojkvän. När ja blir full är ja välldigt kramig och pussig. På alla. tjejer som killar.. Pepe fick vara mina cuddlebear. Hahahaha. poor thing!! Kan nog tas rätt fel. Men känner man mig, är det bara av kärlek. Så bli inte chockade.;)
Det var så mkt snygga killar..så diiiiit går ja gärna igen ;) Jag träffade även på ett par grannar. hahaha Dom fick stå ut me mitt kramandes dom me...herregud. Så sjukt bra musik spelades så ja studsade hela tiden. Ja kan inte sitta still. Det är inte jag. gör jag det, är det fötterna som värker, eller så är det drick paus ;)
Väl vid 5tiden drog jag och Pepe hem till mitt..och deckade i mammas och pappas Carpe Diem säng!! pepe var helt frälst i den sängen... Alla trodde jag var ett ragg hahahahah. Men iiiiicke. Är man nära vänner så är man..;)
Jag hoppas eran helg var lika bra som min. Jag har väärldens mensverk, så ja ska vara sängliggandes hela dagen. Puss på er mina vänner!



2 kommentarer:

Pernilla Pramberg sa...

Var har du köpt örhängerna vackra dam!? KRamizz

Julia Hagman 22 år sa...

TopShop..finns på Gina tricot me=)=)=)