tisdag, maj 26, 2009

Grattiis syster till Exameeen!!

Fan vad skönt Amanda, nu är skolan slut. Slippa pendla till Uddevalla! Slippa alla tentor! Åååhhhhh ja njuter me dig! Du har kämpat på bra. Nu är du utbildad Receptionist, wiee!
Denna veckan är rena examens-veckan. Idag är de syrran, imorgon är det en barndomskamrat, och torsdag med. Gud vad kul!!! Jag fick inget jobb idag..Dom ringde men ja missade dom presic,, dom spelade in och sa att dom hade jobb på torsdag..men jakunde inte svara på de försen ja visste tiden för studentmottagningen..Jag fårse hur de blir me jobb denna veckan. Alla studentmottagningar har ju lite krångliga tider så att säga ;)
Men de gör mig inget =) ja klarar mig på minimum lön.
Katten Ceasar är såå underbar på morgonen..Han är så gossig, så morgonmysig!!!! Ja tror ja snor med honom hem den 2 juni när ja åker hem..Simba är däremot lite OFF mot mig. Han undviker mig typ. Men igår när ja kom hem från Hemköp så höll han på att prata ihjäl sig. Going!!!
Innan jag åker till syrran så får ja äta en rejäl måltid. Hemma hos henne bjuds de på Smörgåstårta och Jordgubbstårta. inget av dom gillar ja..tyvärr. Inte lätt att vara kräsen. Ja är ständigt orolig över vad ja kan äta och inte. Det suger.. Och det är otroligt PINSAMT att inte äta när dom andra gör de. Ja får snällt sitta där och peta. usch usch usch.. Pinsam ovana..men ja har alltid bortförklaringar.. Smörgåstårta är onyttigt och likaså tårta. SÅ VIPS!! så var ångest borta! ;)(NOT)

Från en sak till en annan..IDAG KOM BILJETTERNA TILL RHODOS!!!!!!!!!!!!!!!
21 juni drar jaaaaaaaaaaaaa...nervöst, nervöst, nervöööst!!!

Inga kommentarer: