torsdag, maj 07, 2009

Hepp!

Har inte fått jobb idag:(
Drog på mig myskläder, satte upp håret och ligger nu i sängen med datan.
Vad ska man hitta på då?
Jag är på bättre humör idag. Spelar hög musik och tänker på underbara saker. Jag är inte så långsint(om man kan kalla det så) Jag kan va deppig ett tag, efter fem minuter igår så hade ja en skrattattack med mamma. Hon kom in och sjung rena operan. Hon har så stor mun så jag såg den där spenen där inne i hennes mun. Hahahah!
Sådan är jag även om jag har tjaffsat eller bråkat om något. Ovanligt att jag är arg/ledsen länge. SKÖNT=)
Jag tänkte på en sak förra veckan, och det slog mig nyss när jag lyssna på en låt.
Alla killar på dagis, speciellt femåringarna. Dom flockas alltid runt mig. Dom ska gossa, vill ha pussar och kramar. Vilket ja gärna ger dom, tonvis dessutom! Dom ger mig komplimanger och kollar rakt in i ögonen när dom säger att jag ser ut som en prinsessa från en film dom har hemma. Dom vill att jag skall vara med när dom leker(läs: låtsas bråkar/krigar). Dom är batman, spindelmannen och allt vad dom nu heter. Jag ska antingen vara Catwoman eller Batwoman ... orkar jag inte leka så ska jag iaf kolla på..Finns inte hos dom att jag ska sitta i sandlådan me de andra små barnen som verkligen behöver ha en fröken nära..Näää. Dom ska spexa och hålla på framför mig allt för uppmärksamheten. Dom ska sitta brevid mig när man äter mat. gärna med en hand på mitt knä så att dom vet att jag inte går nånstans. Dom vill aldrig vara ifrån mig.. Kan kännas bra ibland, att ha den uppmärksamheten. men av barn? Jag vill ha samma uppmärksamhet av män/killar.
Vad krävs av mig? jag är förvirrad.
Dagens låtar!!!



Pusss på er!

Inga kommentarer: