onsdag, maj 27, 2009

Tjoflöjt alla!

Heeeeeeeeej sötingar!

Jag har knappt fått någon sömn inatt! Ceasar har haft rena rama OPERAN!! Jag gick och kollade maten, vattnet, lådan och honom. Allt var perfekt. Vad är diiit probleeeem??! skrek ja tusen ggr. Han mjaoa o mjaoa o gud vet vad..Men han var såå otroligt gossig. Han har aldrig aldrig aldrig varit sån mot mig. Visst han är gossig, men detta va extremt. Jag vet inte var det var. Parningsritual kanske? Men de va knappast de hederliga mjaoet, de va halv skrikigt..=S wierd

Idag har jag ringt Apollo om Internet på mitt hotell. Vill veta priser osv..så jag vet vad ja ska spara för summa..Längtar!!

Varit i stan idag och shoppat! Vem träffade jag då? Om inte älskade Falun-Karro!!! Åååh vad gott att se henne!!! Goa dig Karolina!!! Hon fick massa kramar!
Jag köpte 3 saker idag..En svart tunika som ja kan ha till vardags och på stranden hade ja tänkt. Härligt att ha en icke-åtsittande sak när man ska upp till hotellet och äta osv. Man kanske är lite bränd och kletig på kroppen, då är de najs me pösigt. Dessutom är svart en fin färg. Jag har så mkt färgglada bikinis så då är svart en snygg färg till de. Dessutom är den inte så utmanande som mina bikins vilket är skönt när man ska äta osv. I Love it!!! Köpte även en fin fin ring! Så jag! Blaffig och guld-vit. Mm!! Stort ska de va! Köpte även ett basplagg vilket inte är på bild. Här ser ni att den har en slits mellan brösten som inte är överdriven osv..På denna bilden se ni även att den har en lite utåt effekt längst ner..
Bra längd även bakifrån. inga skinkor syns! Mina brukar vara proffs på att synas oavsätt klädsel.


Kattklipp, för idag. Gina Tricot påsen var rolig tyckte Simba(Simbisen, enligt mig)

Idag skulle jag på en barndomskamrats studentmottagning. Men ja fick in min permanenta tand idag. Och ja kan knappt prata. Läspar och har mig. Grejen är att den löstand jag haft förrut. Har varit fäst i en plastgom. Ni vet sådana tandställningar som finns som man kan ta in och ut. Sån har ja haft nu i några år, med en löstand som hållts på plats med hjälp av gommen. Så när ja fick den fick ja lära mig prata på nytt. Den var så tjock och det var omöjligt att röra tungan när den var inne. Tog ett tag sen lärde jag mig... Nu när den är borta så lever tungan sitt egna liv. Tuggumit fastnar nu mera inte i en plastgom utan de glider så fint där inne.. Wieee.. Åt på mcdonalds förrut. Ja kunde bita helt utan att tänka på att löstanden kanske lossnar(Då den bara var fast i en ståltråd förrut)
Nu när denna sitter som sten så kan ja bita!! Jaa!!!!!!! Nu ska jag bara bleka sidotänderna som ja haft massa platsskit på sen tandställnings-tiden. Sen är de klart!

Ser helt OK ut. Jag är otroooligt petig. Men nu kan ja inte göra mer..ja får acceptera min käft helt enkelt. Inget Colgate smile här inte..Jag har verkligen mina briser. Men ja är glad att jag har en permanent tand, det är viktigast..Jag är stollt över mig själv som genomgott dessa operationer utan sövning..Bara lugnande o massvis med bedövningsnålar. Jag är så stollt att jag snart spricker..

Jag ska snart lägga mig i sängen och kolla tv. Ska bara diska lite och så.

Imorgon ska jag till Matildas studentmottagning. Älskade underbara matilda. Hennes mamma och min mamma låg på forlossningen samtidigt..och lärde känna varandra. Därefter råkade vi flytta in grannar i ett radhus i Torslanda och där bodde vi ca 16år tillsamans. Världens bästa grannar. Oj vad vi tältat, badat, busat och kalasat på våra gräsmattor/tomter. Lekt med våra husdjur och bråkat med våra syskon. Klätt ut oss och köpt massa glass i glassbilen. Hon var världens bästa granne! Älskar dig Matilduus!

1 kommentar:

Sandra Gee sa...

Hehe tacK! Men är du säääker? Hihi för jag står fortfarande fast vid NyGamla Ullevi.. hihi

//Sandra Gee