måndag, maj 18, 2009

Hej gott folk!!!

Jag fick jobb imorse. Gisssa vart? Jo, hos Jessica min granne. Finally!=)=) Var jätte skönt att komma dit. Visste barnens namn, fröknarna osv. Kändes skönt. Men jag var totalt OFF. Magen och ryggen hade världens smärtkramper. Ni får ursäkta mina tråkiga bloggar jag gör. Jag klagar och klagar. Men det är så just nu. Idag var magen gravid-stor, ryggen/svanken ville bara sprängas. Är helt svullen vid svanken..=( så jag var inte mitt rätta jag idag.
Efter jobbet gick jag till cafet och tog en varm choklad. Mumsigt..Det tyckte jag att jag var värd ;) Ingen beach 2009 för mig inte...2012 kanske? =P

På fredag bär det av till min favo lägenhet i Linné. Kattvakt står på tur!
Saknat dom sååå!!!! Speciellt Fete-kinden. Ni ser vad jag syftar på ;) SNUTT!!!Ni får gärna komma dit. Så blir det inte så ensamt! =) Kramis!!!
PS. IMORGON FÅR JAG MIN PERMANENTA TAND, ja kommer gråta. Utan tvekan!!! DS ....LYCKA!!!


Inga kommentarer: