lördag, maj 02, 2009

En ABBA dag

Lyssnat på ABBA hela dagen. Åh får inte nog!! Här får ni dagens bild på mig! Bränt mig lite på snoken idag.

Jag har haft ett par suuuuper dagar nu. Herregud underbara väder! Haft det såå trevligt. På fredagen så övningskörde jag. Åh det gick så himla bra! på vägen i 4ans växel. Och i rondell, växla ner och parkera. Jag är grym! mamma är en grym handledare! Skit kul nu när det börjar sätta sig..
Senare på kvällen vid 18tiden så fixade jag jessica för en fest. Jag sminkade och fixade håret. Snuttan. Hon blev så vacker. rena dockan!!!
Min underbara vän och halv polack ;)


Fredagskvvällen slutade med att jag blev upphämtad av exet Keith och hans nya fina bil. Söten, han var så stolt!. Han visade upp sin nya skiiiit fina lägenhet. Åh vad fin den var!! Vi pratade och hade det trevligt! Herregud vad jobbigt det borde vara att vara en bodybuilder. Dessa dieter och allt var det är...Jag tycker det är coolt att man kan ha drivkraften till ett skapa en perfekt kropp bara sådär. Han sa ,har man intressett till allt inom det så är det mkt lättare..Så ja kan ju lägga ner. Haha...Vid ett var jag hemma i sängen och deckade.

Idag har jag solat och så. Slappat. Vid 17tiden kom faster och hennes man på middag. Ätit massa gott. Dom är fortfarande kvar! =)

Imorgon blir det mera övningskörning och sedan lie jobbångest! Härligt! haha.

KRAM PÅ ER! Deppa inte ihjäl er nu bara för de kommer lite regn. Blommorna behöver det. ;)

Tänkt positivt!

1 kommentar: