torsdag, maj 21, 2009

Hela-dagen-i-sängen-Torsdag

Härlig att vara ledig!!!

Igår så hämtade Pepe upp mig efter jobbet. Hela bilen luktade Jean Paul Gaultier..Älskar den doften!!! Vi satte oss på Härbär(Vilket snart kommer bli som Central perk i Vänner) Vårat hak!! Våran soffa! Våran servitör ;)

Vi drack varm vit choklad, Pepe älskade den!! Funderade på att dra ut och drick lite på kvällen;)..men när ja provade kläder hemma sen så var de inte lika kul. Kände mig ful i allt. Så vi drog hem till han! Åt lite Pizza och kolla tv. De va härligt!!!!!

Idag händer de inte så mkt. Fårse vad jag hittar på, men det ser lugnt ut. Sängen-lungt! ;)
Mamma är på en liten minisemester med sina vänninor, och pappa är på fotbollsmatch.
Så jag är HOME ALONE. Lite booring om jag ska vara ärlig..

Imorgon drar ja till linné. och på lördag äre party med tjejerna..vi ska ut och göra stan. Längtar!!

Massa kramar och pussar!!

Inga kommentarer: