onsdag, maj 06, 2009

Onsdag!

Imorse klev jag upp och fixade mig lite, åt lite frukost och satte mig på bussen till SML. Där skulle jag prova ut färgen till nya tanden som ja ska få den 19e Maj. Kom hem vid 10 och slappade. Somnade gott me Tvn på. Fast drömde en mardröm, att jag inte kunde öppna ögonen, och paniken kom. Som att jag inte kunde andas! Jätte läskigt verkligen!
Jag har inte gjort så mkt idag med andra ord.
Var ute och övningskörde nyss. Gick skit. Vissa grejer va bättre en nånsin. Men problem uppstod när det var mkt trafik. Volvo människor som ville hem och låg upp i röven på mig.. Jag blev så stressad att jag tappade allt ja lärt mig. Så jag gav upp efter en stund. Var superglad när jag åkte diggade till musiken i bilen och sjung och hade mig. Men hemvägen var deppigt värre. Satt bara helt tyst. Idag märkte jag att PMS.en har börjat på mig. FUCK! Ska gå och köpa den nya grejen på apoteket. Femal Balans. Ska se om den kan hjällpa mig med min deppighet.

Kollade presic klart på Hitta hem. Gud tårarna bara rinner ner för kinderna. Dom fick avliva en på grund av att ägaren hade vanvårdat den. Låtit den växa upp i en BIL!!!. Utan att ha möjlighet till att röra sig. Den låg och hade blvit röntgad var lite drogad fortfarande. Dom valde att avliva henne. Sofi som hon hette. Det sista hon gjorde var att viffta på svansen :'( Drogad men ändå glad... Älskade hund. Vila ifred. Hoppas du leker med Alice min ängla-hund.

JÄVLA SVIN SOM KAN HA HJÄRTA ATT VANVÅRDA ETT DJUR!!!!
Här har ni mig. Mascaran rinner, tårarna gör ränder i sminket, näsan rinner och hjärtat vill göra dubbel slag. Inte lätt att inte gråta en dag som denna. Känslorna bara kommer! Vackraste händelsen idag var att se det sista andetaget hunden Sofi gjorde när hon fick medlet i sig. Som en slags pust/lättnad..

Inga kommentarer: