tisdag, maj 19, 2009

FAAAAAAAAAAAAAN

JÄÄÄVLA SKIT HELVETTEEES BAAAAJS!!!
Tanden var inte fin, inte bra osv. såå nästa onsdag får jag den!! Fyyyy ja hade en känsla av det i mig...SÅ TYPISKT!!!
På vägen hem så satte sig en kvinna brevid mig. Sådär skummt..nära. Mitt första intryck av henne var drogmissbrukare. Hon satt och rensade sina svarta smuttsiga naglar med en stor fet kniv..Hon hade fullt skå att hålla koll på påsarna mellan bena, så varje gång hon sträckte sig ner med ena armen..så drog hon ut armen hon hade kniven i mot mig. stack mig i tröjan me den..Som tur va inte huden!!! Hon hade INGEN koll på vad hon gjorde med den handen. Varken jag eller tröjan kom till skada, men jag var livrädd. Vilket psyko!!!
Hon tar upp ett pennfack från påsen mellan bena på golvet, och trycker i kniven där i. Den är påtok för stor, men hon ska ha den där. Med några agressiva slag så var kniven i... herregud
Vilka människor de finns...Tur att ja hade pösig tröja på mig..hade jag haft tshirt hade ja varit stucken..


Nu sitter jag här i sängen. Lyfte in min fågel, så nu sitter han här brevid min säng och pratar och gossar med sin lilla klinga. Min lilla ängel..Han är mitt manliga sällskap för idag ;)
Pussar!

1 kommentar:

Anonym sa...

I know, men jag behöver mitt egna place.. får inte liksom det här hemma! & resa är dyrt, haha & shopping är olika för mig. Få la se vad som händer =D Hur mår du?