tisdag, maj 05, 2009

Vill du ha sex med mig?

Kom nyss hem från lite food-shopping med mamma. På Willys. =) innan de så var jag och Pepe på centrum här. Öppnat vääärldensbästa fik. HairBar(eller: Härbär som jag och Pepe säger), det är cafe sen är det hårsalong me. hehe. Skit fint och massssssaa gott! Maassssa färska juicer, bakelser, massa olika kaffe grejer dessutom, Även min älskaade Chai Latte! Gud vi var så skrattiga.. Hahahaha Det smittade även av sig på mamma med när vi skulle handla. När man ska bära tunga kassar så får man bara inte skratta..Det blir inte bra..;)..Och kunde inte sluta skratta när jag ser mamma.. Hon hade ett kålhuvud i sin hansväska. Hahahahaha!

Från något annat till ett annat. Tommy Nilsson ni vet. Öppna din dörr lalllaaaaa. Han har en låt som heter " Vill du ha sex me mig"..Finns bara på Spotify typ.Shit! Trodde aldrig att han skulle göra en snusklåt. Fin ioförsig, vacker text. Men ändå. Hehe. När ska den passa in att spelas?. Inte i bilen, inte i ett köpcentrum, inte på en sommardag på stranden... Det enda stället/gången som det känns OK att spela den är när man ska ha sex. haha. Trevligt?, eller?

En annan sak. hehe Jag är såå AVIS på alla som tar student snart! Det är det bästa som finns!! har en låt som vi hade på vårat flak. Alla PERSONLIG STIL OCH DESIGN TJEJER!! PS3ABC..Wiiee! Alla hade den som ringsignal. Den är inpyrd i huvudet! Hela vårat flak hoppade i takt me denna på avenyn. Jag hängde ut och sjung till ALLA jag fick ögonkontakt med. Slängde med håret och trodde jag var rena Beyonce. Men det var ren lycka. INGA hämningar!!
Absolut bästa dagen i mitt liv.




Inga kommentarer: