lördag, maj 16, 2009

Ska jag, ska jag inte..

Mamma och pappa är i Oslo över helgen. Så jag är ensam hemma. Igårkväll efter mina gäster gått så kände jag av ensamheten. Så jag tog in min fågel i mitt sovrum. Han kvittrade ett pip i minuten medans hans huvud låg under vingen så sött... Han var oxå trött..Min lilla skrutt... Men jag ångrade mig att han var i sovrummet, för vid 05 imorse så hade sitt morgonkvitter. Då var det ljust. !! Så ja fick gå som en zoombie ut med honom till vardagsrummet och sen somna om.

Igår hade jag de super trevligt med Amanda och hennes kompis Emma. Vi åt chips och myste. Vaxade mina ben. Det var mindre roligt! Aj!

När ja vaknar så tar ja mig på örat, det gör ont. hela öronsnibben är svullen och fylld med något. Typ Var eller vättska. Usch. Det gör jätte ont. Och det har förstört hela min morgon. Ja ska ju på Zoes 1årskalas idag och Paulinas 20års fest... Men ja känner inte alls för de. Magen är stor som en ballong(mens), örat gör ont och vättskas....det får mig att deppa. Vanligtvis hade ja skitit i det, men när ja har PMS blir allt stort och välldigt avgörande för hur min dag ska se ut...
Känner bara för att vara hemma. Ensam..Kan kanske vara lite skönt och va ensam?
Känner inte alls för att festa..Jag kan nämligen deppa ihop för inget mitt på kvällen och lipa...Förstöra Paulinas kväll..njaa de vill ja inte!!! Mitt beslut får ja återkomma me hörni!

nu ska ja åter gå till att få ut min fågel ur buren. Så han får flyga lite(läs: crasha in i golvet)
Pusss

Ps. idag får Charlotta sin ungerska Vizsla-valp. ååhhhh GRATTIIS!!! ds.

Inga kommentarer: