tisdag, maj 05, 2009

Bebis-tänk.

Hej alla !!

Haft en skit bra dag. Vaknade dock och kollade ut. Ösregnar!! Blev lite halvdeppig. När ja visste att enda sättet att komma till jobbet va att gå eller cykla, bussen går inte i tid. är där alldeles förtidigt eller sent. Så ja hade bara 2 val. Och båda hade blött ner mig. oavsätt vad jag valt.
Mamma frågade när jag började, och det passade henne att kunna köra mig. Gud vad sköönt och lyxigt. Var så tacksam för de mammsi. Var kanske inte så glad med att prata imorse i bilen. Satt som en hösäck och hade magkattar. Så mamma. Jag är TACKSAM för att du körde mig *Love*

Var på ett dagis ja gillar grymt mkt idag. Det är ett komplicerat dagis. Mer behöver jag inte säga. Men jag gillar de. Gillar den gömda kärleken som finns i alla höga skrik som fröknarna klämmer ur sig stup ikvarten. Det är som att komma in till en cruella devil fast som är en ängel längst innuti=) Jag blev super glad att jag fick vara där idag! =)

Var med om en underbar upplevelse idag. Eftersom jag har tystnadsplikt så kan jag inte dela med mig av den. Den avslöjar för mkt. Men jag fick en härlig känsla. Hur kommer jag vara som mamma?, Hur kommer mina barn se ut?, Vilken personlighet?Hur kommer min förlossning se ut? jag är så förväntansfull av vad livet kommer ge mig me tiden.
Jag har mina perioder när dessa frågor slår mig. Det brukar va vid denna tiden av året. Då typ hela göteborg är fylld av jäsande(gravida) kvinnor är runt mig. På bussen, i stan, granne med mig osv. Alla på dagis, alla barnen får syskon nu. Det är mkt prat om detta. Allmänt. Så jag hakar lätt på.


Hade tänkt dra och träna, men jag är så grymt sötsugen. Så jag och Pepe ska synda lite senare. Inte lätt att ha en vän som ger med sig. hahahahah Egentligen vill jag det, men det är inte bra! Fan Pepe, slå till mig sen när du ser mig. EN RIKTIG JÄVLA KNOCKOUT SMÄLL I FEJJAN!!
Puss på er!!!!

Inga kommentarer: