onsdag, augusti 05, 2009

Bikås ajm wörth it!

Så frukstansvärt nöööjd med min nya dubbelsäng. Vilken plats, vilken frihet. =))
Jag sov i den inatt, och vid 03 tiden var Pepe på väg hem från stan. Jag bjöd in honom för att testa hur det var att ligga två i den. gick jätte bra!!! ååh vad go den är. Han sov som en stock, jag med. Det är huvudsaken. fick inget knä i ryggen eller en arm i ansiktet. vi fick båda plats och med stor plats att röra sig på. ......4 av 5 toasters...

Vid 3 tiden drog vi till Paprika och åt. Sen stack vi till ikea. köpte sängöverdrag(sängen är blå, mindre snyggt) Nu är den vit ;) Köpte även förvaringsboxar till nattduksbordet(varför heter de så, vadå natt duk?)

Jag är så nöjd!!! Världens gladaste..

Ska in i duschen nu och skrubba av all B.U.S. Börjar bli fläckigt nu. Är min 7e dag nu. Grymt ju!! Så ja ska spraytanna mig i duschen sen. och vad ja vet nu är ja brun en hel vecka. Underbart!!!!

Hoppas ni haft en underbar dag. Ni som jobbar och ni som inte. carpe diem. ..

1 kommentar:

Jessie sa...

Hallå du. Tänkte bara fråga vad du använder för BUS? :) ha de gött!