måndag, augusti 10, 2009

Mín helg i växjö=)

Haft en super helg i Växjö. Blev hastigt och lustigt en sista minuten biljett dit..Carpe Diem var det va!?..
Johan som festade med mig här i gbg en helg. Hans föräldrar bor där. Så ja våldgästade deras villa. Blev otroligt bra bemött och åt super god middag!!=) Solade och slappade hela lördagen. Matade dessutom granneras hästar(bodde ute på landet) och vi hade de jättre trevligt. Vid 20-tiden drog vi till Johans moster. Och där drack vi och pratade(ja pratade nog mest,..ovanligt*skratt*)
Hon hade en going hund som ja blev kär i. Pysen hette han. Härlig blandras med underbätt. ;)
Sen drog vi ut på stan Jag Johan och hans bror Karl... Det var nämligen Carl Oskar dagarna i Växjö. Lite likt Gbg-kalaset. massa folk och öl tält. Hade det iaf jätte kul. Mkt skratt!! Gör ja gärna om. Växjö var en fin stad...mysig som sjutton=) Träffade på en helg del sköna människor dessutom!! Här kommer lite bilder. Har massa mer, men vet inte vilka ja får lägga ut.

Pysen=)Hemma hos Anna - Lena. På väg ut=)
Brunis-Johan..Serverade mig drinkar hela kvällen
Johan och Karl. Alkoholen slog till ;)

Gick hela tiden. Fick vila lite ;)

Jag hoppas ni hade lika trevligt som jag hade. =) Man borde göra sånthär oftare. Köpa sista minuten och bara sticka. Våga vägra vara feg ;)
Ta hand om er...Kraaaam!!!!!

Inga kommentarer: