onsdag, augusti 12, 2009

Goooodmorgon!!

Jag är på rättså strålande humör, även om jag är trötter som fasiken.

Vad kan detta bero på? :P

Jag har tid kl 10 hos Brånemarkskliniken ska se hur den nya tanden sitter=)

Sen ska ja köpa träningskort och förmodligen inviga gymmet. Shit ja vet ingenting. Vet hur man får PÅ/AV ett band. Men alla maskiner och vikter alltså.. ja kommer ju dö.
Jag har tänk att köra en timme jympa. Just för det är så bra träning för mig. Sen efter de tar ja bandet i gymmet och kör just för att ja knappt tränar kondition alls. Men efter de?..Vad gör ja då?.Ja vågar ju knappt röra något där inne..

Hur ska en tjej träna som inte vill bli för musklig, utan bara fasta till sig lite och bli slankare?? Kan någon hjälpa mig!?

Behöver jag kosttillskott?..Jag vill INTE bli en pillerknaprare. hahah

Ha en bra dag allihopa...KRAM!!

Inga kommentarer: