tisdag, augusti 11, 2009

Love Lane

Ibland undrar jag hur svenska folket mår. För på var och varranan blogg finns de alltid någon som skriver något korkat. Och oftast klickar dom i "anonym" istället för att stå för sina åsikter och skriva sitt eget namn.
Jag är 110% säker att denna personen är avundsjuk på personen i fråga som"utsätts" för hon/hans komentarer.
Jag kan bara utgå efter vad jag själv varit med om. Jag har retat folk och jag har själv blivit retad. Jag har sagt dumma grejer till folk, medvetet för att såra, just för att jag var så avis på denna personen, eller så ville jag ha en kille som ja visste att jag inte fick. Då klämde ja ur mig något dumt Och för stunden så var det skönt, men det blev värre och värre med tiden då jag började inse vad jag sårat människor..Inte bara sårat utan också använt värdefull tid i livet till att tänka på skit saker..
Det som var annorlunda då, då jag gjorde de. Var att jag stod för mitt namn, sa saker oftast facetoface.
Numera har folk hittat sin lilla "grej". Att gömma sig bakom en data och klämma ur sig skit saker. Jag har varit me om det flera ggr.
Detta får mig att bli lite ledsen. jag vill alltid människor gott. Även mina "haters". Ni mår ju bara hemskt dåligt :( Vill bara krama er. Baka bullar åt er..ge er kärlek. För tillfället saknar ni något i erat liv.
Uppmärksamhet eller kärlek. Jag vet inte..men något saknas i erat hjärta..Det gjorde de imitt på den tiden iaf..Men elaka komentarer fyllde inte de tomrummet. Det hoppas jag ni snart inser.. Att vara snäll gör så mycket för själen..man mår så mycket bättre..prova!! =)
Om ni tillslut blir den ni vill och blir en bra människa så ska ni också se att ni får avundsjuka komentarer till er..
AVUNDSJUKA ÄR DEN BÄSTA KOMPLIMANGEN. Det kommer ni insee då ni verkligen utsätts för den. Som jag gör..
Jag hoppas att ni snart inser att era negativa komentarer inte går till någon nytta(Det insåg jag rätt snabbt). Jag hoppas ni slutar se folk så negativt och slutar leta fel på folk.
Ni kommer må bättre då =) Alla har vi negativa sidor..,Men de värsta är nog fegheten att sitta bakom en data och i hemlighet skriva av sitt hat till någon. Riktigt oattraktivt enligt mig..
Lycka till i livet.
Jag hoppas ni/du hittar de ni saknar.
Kraaaaam!!

1 kommentar:

Kirsi sa...

Yeah thats right :D
Kunde inte sagt det bättre själv :)