fredag, augusti 28, 2009

UNDERBARA FREDAG!!

Längtat så, till helgen. Få äta lite gott!..Mums!!

Mår lite bättre idag. Fick mig en gråtattack igår. Kinderna var dränkta i salta tårar som gjorde att de tillslut sved på kinderna.

Jag hatar PMS.

Jag duschade snabbt, la på lite mascara så mina ögon inte såg ut som torskögon vs knarkare. Drog till Pepe. var skönt att få komma ut ur rummet mitt.
Det blir som en tänkar-oas när jag är där ensam. Så ja, det var himla skönt. Thanx P.

Sov här, och han drog tidigt till jobbet. Jag börjar kl 11. Härligt! Lyssnar på musik nu och tänker ännu mer... Blir lätt så....är förvirrad..Ja måste få grubbla lite..

Vad ska man göra idag då?? Någon som vill vara med mig? Fika? Bio(Ice age3)?

Jag hoppas ni mår bättre än mig och slipper Pms! ;) Kram på er!! ha en super fredag!!

1 kommentar:

Pernilla Pramberg sa...

Pms är Inte kul! Har med det jätte jobbigt med det!

Tar du något för att dämpa det?