onsdag, augusti 12, 2009

Confused soul

Ja det är vad jag är..
Jag har fortfarande inte fått jobb av bossen. Väntar och väntar..Ju mer de går, destå mer panik och ångest får ja. Kontokortet skriker efter pengar, likaså sparkontot. Jag har ju tänkt att resa i vinter och vår. Maldiverna och New York står ju på listan..Och jag är inte så sugen på att delete-a den tanken, ICKE!
Jag har först IDAG insätt vad mycket man lägger pengar på, och vilken TUR att ja valt de bästa valet i mitt liv...Att bo hemma ett tag till. Hade ju aldrig kunnat resa om ja bott ensamn.


Jag har generösa föräldrar som just nu kan låna mig pengar till de viktigaste, träning, busskort, mobil osv. Tur att jag har er (L) Snacka om skuld ja hade haft om ja bott ensamn nu.


Satt och tänkte på en sak förrut..(Ja det blir så dom dagarna jag inte får jobb, jag förvandlas till en liten funderare, har inte så mycket annat för mig.)


Varför kroppen gillar saker som inte är bra för en..?
Varför kroppen inte automatiskt tränar en i hälsosam form en gång i månanden.. Den låter bannemig oss tjejer ha mens och en hel jäkla finesser i våra kroppar. Varför inte hålla oss hälsosamma samtidigt?..Låta oss renas en gång varje månad av transfetter och skit. Visst hade de varit grymt?
Vad lätt livet hade blivit för oss utan drivkraft. Kroppen hade ju fixat det all by itselvs.
Ne ja ska sluta fundera på de som inte finns.


Jag längtar så till att få resa!!
Ja hoppas så innerligt att ja får med mig en resekamrat nu på min kommande resor. Hade varit skit kul. Ja hoppas ja får med mig någon som ja kkan babbla hål i hövvet på, en ja kan skratta åt när den inte kommer upp på madrassen i vattnet, en ja kan gluffsa i mig god mat med och flina åt allt me. Jag vill ha med mig en som kan spendera timmarna i solen med mig, en som vill uppleva utflykter med mig. Jag vill ha med mig en som ja senare kan prata reseminnen med. Jag har rest ensam. Det funkar,,Men sällskap hade varit trevligt denna gången..
Hemkommen från min trip från Rhodos. 14 dagar på egna ben..

Inga kommentarer: