fredag, augusti 07, 2009

oh what a night.

Igår på dagen drog jag och Pepe ner till Kranen och solade med Matias och kirsi.. hade de super trevligt och vi fnissade som bara den. Väärldens härligaste dag!..Dom drog senare och köpte sushi och jag stack fort som attans så ja slapp smaka igen. De var så äckligt senast så ja spottade ut de i servetten. Fattar ni?! Pinsamt ju..Så ja drog hem och grillade med mamma och pappa. Mums..

Vid 21 tiden ringde ja Amanda o undra vad hon gjorde..hon och typ 20 till satt utanför henne och drack o så. Skulle in till stan och festa. Jag visste att jag var pank..Ni vet pank så att man planerat de sista kronerna och har absololut INTE råd med något utöver de.
MEN ja insåg att ja inte festar så ofta. Speciellt inte me syrran o henne kille osv. Så jag fixade mig och drog. Får helt enkelt låna pengar av mamma o pappa. Drog till HAMNGATAN....Och första intrycket va kasst. Massssaaaa brats och kokhett. Väl ute på gården va de så trångt att vi stod näsa mot näsa, rygg mot rygg osv. Skit kasst!! Och alla bara stod. Jag går ju ut för att dansa. Till House, salsa, reageton osv...va hände här??sverigest stelaste människor samlade på ett ställe. ALDRIG mer HAMNGATAN. Snyggt, visst..men partyglatt folk och härliga stämning?NEJ!

Så jag insåg att ja presic missat sista bussen när ja ville hem. Fick pengar av syrran och tog en taxi. Ensam..läskigt. Men syrrans UNDERBARA kille Alen pratade vett me honom innan. Hihi. Men ja var spänd med mobilen i handen och berädd att nita den jäveln om han så lite som sa ett ord fel ;););)
Var hemma vid 2 tiden. 350 spän fattigare.. Skön känsla att vara nyckter en hel kväll =) Man kan ha kul ändå(om man är på rätt klubb så att säga)

Jessie : Min brunutansol är TanCan.=)

Vad ska man göra idag?..Sol ju..

Pusss på er!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: