lördag, augusti 15, 2009

Härlig kväll igår..

Vi kom dit vid 18tiden. Alla tog öl och drinkar utom jag. Mohahah. SKulle vara duktig. Tog vatten. Hade de super trevligt. Av flera olika anledningar så var jag hemma vid 20.30... Fel tajming för mig att vara ute bland folk helt enkelt.
Men jag har inte skrattat så mycket på länge. Alla var där som jag älskar. En efter en dök upp. Kändes underbart!! Jag hoppas att ni hade förståelse varför jag gick=)




Vääärldens bästa live.sångare. HAN SKA JA HA PÅ MITT KOMMANDE bröllop. (Glömde ta hans visitkort och namn bara, haha)

Idag vet jag inte vad som händer. Jag ska iaf unna mig morötter och dipp. =)
Hoppas ni har en underbar helg. Kraam på er!!!!

1 kommentar:

Mamma sa...

Pappa tog hans namn, så vi har koll gumman i fall du springer och gifter dig ha ha!