lördag, augusti 22, 2009

Underbara Mys-lördag!!

Jag är hos Pepe. Jag var och tränande nyss..fick tränat en kvart sen stängde dom, haha. Bra julia! Men positiv som jag är, så fick jag rört på mig lite iaf. Blev svettig ju! Det r något iallafall. Jag hatar att gå ute . Alltså powerwalka. Inte min grej. Så ja drog hem direkt. Det bästa hade ju varit om jag fortsatt gå ute. Men ja hatar de..usch..
Ge mig en hund så kan ja gå i timmar. För hundar är alltid så glada, fulla med energi och livet leker vart man än går me dom.

Jag brukar träna på söndagar, men imorgon försvinner ja bort mot kyrkan för att jobba på Gaybröllopet/dopet. Så därav varför jag tränade idag.

Jag längtar så tills imorgon!! Kommer bli super! Synd att ja inte kan beskåda allt ur kyrkan bara. Jag är i rummet brevid och häller upp champange och godsaker. Brygger kaffe(hur man nu gör de?), och finsputsar allt innan alla 92 gästerna kommer in. Lite nervöst faktiskt..

Det kommer nog gå bra ska ni se!


Idag, denna lördagen har jag längtat efter hela veckan..För idag ska Pepe och hämta lite fotoalbum och osv på hans mamma och pappa samt han själv som bebis. Ååh gud jag längtar. Aldrig träffat hans föräldrar tyvärr,så det ska bli kul att kolla vem han är lik...
Jag ska även unna mig lite gott idag. Igår var första fredagen på länge som jag inte var sugen på godis, eller något liknande onyttigt. Min renande diet har hjälpt mig så mycket! Är så stolt!

Så idag ska jag köpa lite, om jag ens är sugen så att säga. Grönsaker och dipp blir det iaf! Mums!

Hoppas ni har en super bra helg. I will!!! Massa goa kramar!

Inga kommentarer: