lördag, augusti 01, 2009

Stan me sister and Zoe!!

Åh jag är typ uppe me tuppen. 9 väcktes ja av ett underbart sms, och därefter har ja varit uppe. Äter nu frukost och läser bloggar =) Fan vad ja älskar bloggar. De bloggar som är öppna då. Vissa har sådana tråkiga bloggar som " Har tvättat idag, druckit kaffe o rökt" OK?! trevligt...vad fick du ut av o skriva det? haha. Vissa borde kanska hålla sig till dagböcker och inte offeciella bloggar där alla får tillgång till deras crap 'mohahaha*
Jag får ut mkt av att läsa bloggar. Lär mig av människan, livet och allas tankegångar. Läser nog en 20-25 bloggar om dagen. =)

Nu ska jag fixa till mig lite.

Om Zoe inte vill gossa idag så ska ja tvångs gossa med henne. Jag är på goss-humör!!!!*ha ha!*

Syns på stan! ;) ha en underbar dag..Carpe Diem!

Inga kommentarer: